po update biosu se pocitac nevypne

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Květen 20 12:05:29 CEST 2003

> po update BIOSu (K4 -> K4.1) na desce Soltek SL-75DRV2 se pri shutdownu
> pocitac nevypne - zaparkuji se disky, na obrazovce se objevi
> 'powerdown', ale vse vesele sviti a hluci dal. Navic prestane fungovat
> vypinaci tlacitko, takze je treba navic reset a rucni vypnuti.

Kdyz to tlacitko par vterin podrzite, tak by se mel vypnout, at je v
jakemkoliv stavu.

Zkusil bych v tom Biosu ruzna nastaveni tykajici se Power Managementu,
napr. bych zkusil vypnout "ACPI aware OS", pokud pouzivate APM apod. Krom
toho modul APM ma plno voleb, nektere jste patrne zkousel, ale stejne bych
to jeste zkusil. A konecne mate moznost pouzit ACPI, melo by stacit to, co
mate v jadre, pripadne si stahnout novejsi verzi primo od zdroje.

-- Honza Houstek