SPAM s mojou spiatocnou adresou

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Květen 20 11:44:59 CEST 2003

Daniel Melus <dmelus na slovakradio.sk> writes:

> Ja sa skor bojim, ze si niekto da moju domenu do blacklistu kvoli tomu
> ze spamujem, a ja sa o tom ani nedozviem :-(

Pokud vas nejaky s prominutim pitomec zablokuje na zaklade toho, ze zrovna
z vasi domeny chodi maily, kdyz lze jasne vysledovat, ze s tim nemate nic
spolecneho, tak je to jeho chyba, protoze mu za chvili nebude chodit posta
vubec od nikoho, a ani si nezaslouzi aby mu posta od vas chodila ;-))))

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6