SPAM s mojou spiatocnou adresou

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Květen 20 14:32:42 CEST 2003

> Ja sa skor bojim, ze si niekto da moju domenu do blacklistu kvoli tomu
> ze spamujem, a ja sa o tom ani nedozviem :-(

Nehrozi.
Medzinarodne blacklisty co su, ti si kontroluju IP-cka a len tak nieco do
zoznamu nehodia. A ked nejaky somar (co sa hra na admina) mi zacne pisat,
ze mu posielam spamy, tak mu poslem majl nech si precita nejake
knizky o majlovej komunikacii a potom nech otravuje, ked si ani nevie
zistit, ze v hlavicke majlu nie je ziadna z mojich IP-adries.
Zatial som nemal ziadny problem pri vyuziti tohto "systemu" :-))

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2