SPAM s mojou spiatocnou adresou

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Úterý Květen 20 16:15:33 CEST 2003

On Út, 2003-05-20 at 15:45, Jan Satko wrote:

> --cut--
>
> Pozor !
> Ja som nebol autorom otazky. Ja som sa len zapojil do diskusie :-))
> Povodny autor asi cita tento list a berie si z neho ponaucenia....napr.
> nerobit predcasne zavery :-))

Ale byl jste autorem poznamek, na ktere jsem reagoval a na ktere se vztahovala
i moje poznamka. Dobra nepsal jste puvodne dotaz, ale poznamky a vystupovani
bylo presne podle moji pripominky ;-/

Autor puvodniho dotazu se urcite pouci, a nasadi LDAP a postfix nebo sendmail.

M.