SPAM s mojou spiatocnou adresou

Daniel Melus dmelus na slovakradio.sk
Středa Květen 21 07:38:21 CEST 2003

Ja som autorom povodneho dotazu a fakt si beriem ponaucenia. Rad by som
to vyriesil na urovni SMTP.

Topologia je taka, ze mam pripojenie inet-MX a MX-intranetMailserver.
Priame routovanie neexistuje ( MX je v demilitarizovanej zone ). MX
prijme postu z vonku da si ju do fronty a potom ju dorucuje na vnutorny
mailserver. Tam sa dozvie, ze dany uzivatel neexistuje. Snazi sa mail
vratit odosielatelovi ale spiatocna adresa vacsinou takisto neexistuje.
Takze mi to mrskne do mailadmin MBOXu a ja mazem a mazem. Cez tu linku
to vzdy lezie cele.
Tuto jednu adresu som nastavil na MX ako nouser ale asi budem musiet
zaviest nejaku synchronizaciu MX a intrMX lebo ak spamer zacne tie
adresy generovat nahodne tak sa upisem k smrti :-(

Takze mi ak som pochopil spravne, ostava asi iba rozbehat LDAP na intrMX
a beziace sendmaily donutit s nim spolupracovat. Tak idem hladat. Jedna
sa asi o 1000 existujucich userov tak sa uz tesim.

> Autor puvodniho dotazu se urcite pouci, a nasadi LDAP a postfix nebo sendmail.
>
> M.
Daniel Meluš
SlovakRadio network administrator
htp://www.slovakradio.sk