SPAMy a domeny .sk, .cz - Was: Re: SPAM s mojou spiatocnou adresou

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Květen 20 17:06:27 CEST 2003

On Tue, May 20, 2003 at 02:32:42PM +0200, Jan Satko wrote:
> Medzinarodne blacklisty co su, ti si kontroluju IP-cka a len tak nieco do
> zoznamu nehodia. A ked nejaky somar (co sa hra na admina) mi zacne pisat,
> ze mu posielam spamy, tak mu poslem majl nech si precita nejake
> knizky o majlovej komunikacii a potom nech otravuje, ked si ani nevie
> zistit, ze v hlavicke majlu nie je ziadna z mojich IP-adries.
> Zatial som nemal ziadny problem pri vyuziti tohto "systemu" :-))

minuly tyzden sa na relays.osirusoft.com alebo nejaky iny blacklist
dostal "nejaky" slovensky provider - prestali chodit maily z velmi
velkej kopy slovenskych domen, takze som kontrolu na blacklisty musel
zrusit - uzivatelom teraz chodi pre zmenu kopa spamov z inych serverov a
navyse bounce spravy, ktore sa maju kvoli neex. userom vratit s5,
zatazuju server ...

mate niekto podobne "cerstve" skusenosti? asi v postfixe pre
smtpd_*_restrictions povolim vsetky .sk a .cz domeny a az dalsie
pravidlo dam odmietanie blacklistov a mozno aj rfc-ignorant

P.S. nepresunieme tuto diskusiu do sendmail na linux.cz?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE