Bonding - HA reseni pro Linux

Tomas Konir moje na vabo.cz
Úterý Květen 20 20:01:45 CEST 2003

On Tue, 20 May 2003, Zdenek Havrlik wrote:

> Já to jednou rozcházel pro použití na UPC :-) a poveldo se.
>
> Problem jsem mel v sitovkach 3Com, prvni se vzdy nastartovala v pohode druha
> se tvarila taky ze jo, ale jeji vlastni inteligence ji zrejme shodila dolu,
> kdyz zjistila co s ni chci delat... takze nefungovala....  dal jsem tam tupý
> realteky a je to v poho :-))

Mam bonding rozchozeny na dvou 3com sitovkach uplne v pohode.
Je tam 2x tohle:
03:03.0: 3Com PCI 3c905C Tornado at 0xb400. Vers LK1.1.16

Jediny problem jsem mel, pokud jsem jedne sitovce nekolikrat za sebou
vytahl kabel ze switche. Potom to spadlo uplne cele a uz to nenajelo.
Musel jsem resetovat sitovky.

	MOJE

--
Tomas Konir