Bonding - HA reseni pro Linux

Petr Barta petrc na netas.cz
Úterý Květen 20 20:12:41 CEST 2003

> Mam bonding rozchozeny na dvou 3com sitovkach uplne v pohode.
> Je tam 2x tohle:
> 03:03.0: 3Com PCI 3c905C Tornado at 0xb400. Vers LK1.1.16
>
> Jediny problem jsem mel, pokud jsem jedne sitovce nekolikrat za sebou
> vytahl kabel ze switche. Potom to spadlo uplne cele a uz to nenajelo.
> Musel jsem resetovat sitovky.

Diky za informace.

Uz mi to bezi taky, problem byl ve dvou vecech:

1) sitovky Broadcom 5701, ktere tam mam, je mozne pouzit bud s driverem
bcm57, nebo s driverem tg3. S prvnim mi to nechtelo za zadnou cenu behat
(i kdyz samotne sitovani je s nim bezproblemove), s druhou (tedy tg3) to
jede.
2) Prestoze podle navodu a dokumentace by si bond interface mel vzit MAC
adresu prvni sitovky, a tu pak dotlacit i na druhou, nnefungovalo to
takhle - MAC z te prvni si sice vzal, ale na druhou ji nenacpal. Spravio
to rucni nastaveni MAC adres obema sitovkam pred spojenim do bondingu
ip link set addr 00:06:5B:FC:A0:E8 dev eth0
ip link set addr 00:06:5B:FC:A0:E8 dev eth1

a pote po nahozeni vsechno bezi jak ma.

Poznamky:
1) pro modporobe jsem pouzil volby mode=1 miimon=10 updelay=200
downdelay=200
2) prehozeni provozu je ruzne rychle v pripade padu jednotlivych sitovek,
nevim proc, ale prilis mne to netrapi

				Petr Barta
				Contactel s.r.o.