SPAM s mojou spiatocnou adresou

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 21 08:18:19 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 07:38:21AM +0200, Daniel Melus wrote:
> Ja som autorom povodneho dotazu a fakt si beriem ponaucenia. Rad by som
> to vyriesil na urovni SMTP.

> Tuto jednu adresu som nastavil na MX ako nouser ale asi budem musiet
> zaviest nejaku synchronizaciu MX a intrMX lebo ak spamer zacne tie
> adresy generovat nahodne tak sa upisem k smrti :-(

mozno by bolo riesenim urobit domenovy kos, t.j. ak je pouzivatel znamy,
tak mu doruci postu; ak nie je znamy, tak postu doruci do nejakeho
"kosa" - ten sa bude sem-tam kontrolovat alebo rovno pojde do /dev/null

ALE POZOR!!! nie je to celkom spravne, pretoze ak niekto posiela postu
na "spravnu" adresu a pritom sa iba preklepne v adrese, tak mu nas5
nepride sprava o nedoruceni ...

v sucasnosti je to velmi kriticka situacia aj u nas

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE