Vypnuti NPTL [ was: oracle 9.2.0 na rh 9 ]

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Středa Květen 21 09:56:05 CEST 2003

	Tomuto rozumim, ale jak to souvisi s konkretni aplikaci? - pokud
je slinkovana proti korektni GLIBC (version) a GLIBC ma tuto funkcnost
(jako ze ma), tak proc by na jinem kernelu (non NPTL) mela aplikace
"tesne pred main()" padnout na drzku?