Vypnuti NPTL [ was: oracle 9.2.0 na rh 9 ]

Miloslav Trmac mitr na volny.cz
Středa Květen 21 10:07:48 CEST 2003

On Wed, May 21, 2003 at 09:56:05AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:
> 	Tomuto rozumim, ale jak to souvisi s konkretni aplikaci? - pokud
> je slinkovana proti korektni GLIBC (version) a GLIBC ma tuto funkcnost
> (jako ze ma), tak proc by na jinem kernelu (non NPTL) mela aplikace
> "tesne pred main()" padnout na drzku?
Prizpusobovani glibc bezicimu jadru, resp. LD_ASSUME_KERNEL, provadi
dynamicky linker tak, ze pri hledani knihoven nejprve zkousi
.../lib/tls, pak .../lib/i686, pak .../lib (v tomto poradi, pokud
danou verzi jadro podporuje).

Staticky linkovane aplikace prirozene tento mechanismus nemohou pouzit, takze
pokud je aplikace slinkovana staticky s TLS glibc, jinemu jadru
se prizpusobit nedokaze.

Rad bych to prozkoumal podrobneji, ale na to si ted cas nenajdu :-(
	Mirek