NFS a cache

Vlastislav Dohnal xdohnal na aisa.fi.muni.cz
Středa Květen 21 20:00:24 CEST 2003

Ahoj,
mam dva servery A, B - oba jsou RedHat 7.3.
Na A mam sdileny adresar pres NFS na pocitac B, kde je pripojeny.
Problem mam v tom, ze kdyz se na pocitaci A vytvori soubor ve sdilenem
adresari (presneji je soubor vytvoren pres sambu nejakou Win stanici), tak na
pocitaci B tento soubor neni vubec videt (neni ve vypisu ls).
Na pocitaci A se samozrejme soubor ve vypisu ls vyskytuje, ale na B nikoli.
Pokud ovsem na B napisu ls <nazev_souboru>, tak mi to vypise informace o tomto
_neexistujicim_ souboru, ale ls * nikoli.
Nevite v cem muze byt zakopany pes?

Uz jsem zkousel i zakazat na nfs klientovi cacheovani pomoci 'noac', ale to
nepomohlo.

NFSUtils mam verze 0.3.3-5

Diky moc, Vlasta.

Vlastislav Dohnal               e-mail: xdohnal na fi.muni.cz
Faculty of Informatics, Masaryk University, Brno, Czech Rep.