mandrake 9.0 -> redhat 7.1

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 22 21:56:05 CEST 2003

V zasade jakekoliv jine operace nez zmena velikosti filesystemu jsou
trivialni a lze je udelat rucne (resp. hratky s partition table pomoci
fdisku a pripadne presuny dat pres dd).

Sranda prestava v okamziku, kdy je treba zmenit velikost filesystemu,
zejmena chceme-li ho zmensit.

- parted to umi bez problemu s FAT32
- na ext2/3 existuji standardni nastroje
- ntfsresize (soucast ntfsprogs) umi menit velikost ntfs, ale nemuzu
  zarucit, ze bezproblemove, nezkousel jsem
- reiser ma take sve nastroje, ale vzhledem k mym obecne spatnym
  zkusenostem s utilitami kolem reiserfs (napr. reiserfsck) bych na nej
  taky prilis nesazel
- XFS zmensit nejde (vyvojari pry maji lepsi veci na praci, s cimz asi lze
  souhlasit), existuje nastroj na zvetseni, funguje bez problemu

-- Honza Houstek