dhcpStop: ioctl SIOCSIFFLAGS: Bad file descriptor

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Květen 21 22:14:56 CEST 2003

>Evidentne se pokousi pri svem ukonceni uklidit a nejak se mu to nezadari
>(podobnou hlasku dhcpcd obcas vypisuje, kdyz mu clovek vyhodi PCMCIA
>sitovku pod rukama). Ovsem zjevne je v tomto pripade neco fundamentalne
>shnileho, protoze hlaseni "Bad file descriptor" naznacuje, ze se mu nejak
>vubec nepodarilo otevrit raw socket, nebo s cim vlastne to zkousi
>pracovat. Vytvareni desitek procesu take naznacuje, ze se mu neco velmi
>duleziteho nepovedlo.
>
>Klasicka rada: pouzijte strace a porovnejte vystupy ve fungujicim i
>nefungujicim stavu.

Vystupy strace jsem neporovnaval. Pri letmem pohledu do strace vystupu
chybujiciho procesu jsem nepochytil nic navodneho, zda se, ze kolaps
nastava nekde ve spolupraci s jadrem (cemuz nasvedcuje i mnozstvi [dhcpcd]
threadu a nasledny sigkill zaslany procesu dhcpcd). Ale jsem laik, takze
nevim,
maluju si to spise podle sve fantazie nez dle vedomosti...

Zkusil jsem prohodit disky mezi fungujici a nefungujici masinou a take
vymenit sitovky, ale chyba je jaksi "spojena se zakladni deskou". Tj.
jsem jev klasifikoval jako cernou magii a nasadil funkcni dhclient.

S pozdravem
OldFrog.