Dotaz: o5 RedHat 9.0 + Xfree4.3 a cestina

BruXy bruxy_at_ na regnet_dot_-_remove_this_.cz
Pondělí Květen 19 01:25:39 CEST 2003

Zdravim,

pred casem tu probehla diskuze ohledne nastaveni prepinani cestiny, kterou
jsem si v archivu peclive prostudoval, ale stejne mi to neda, moje
nastaveni je nasledujici

Section "InputDevice"
    Identifier "Keyboard1"
    Driver "Keyboard"
    Option "XkbModel" "pc104"
    Option "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
    Option "XkbRules" "xfree86"
    Option "XkbOptions" "grp:shift_toggle,grp_led:scroll"
EndSection

bohuzel pri prepnuti na cestinu nektere klavesy pak X11 berou jako
kombinace ALT+klavesa, coz se, pokud je v XkbLayout jen cz_qwerty, nedeje.
Naslo se uz nejake funkcni reseni, abych mohl zase provozovat Xka jako za
stara??

 Dekuji za odpoved

   BruXy

PS: ...pouzivat jen cestinu a zvykat si na mrtve klavesy me zrovna netesi:) A
to nam jeste RH ,zprijemnil` konzoli s UTF-8, jestli se nas*CENZORED*, tak se
pokorne vratim k MDK9.0, mimochodem jak fachci konzole v MDK9.1?