Zpomaleni prace CPU + HDD(emulace pomalejsiho PC)

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Čtvrtek Květen 22 16:24:45 CEST 2003

Jaroslav Kucera wrote:

>Muzete zkusit vypnout v BIOSu obe cache a procesor podtaktovat, treba to
>najede...

Spise jsem myslel, kdyz spustim danou aplikaci na tom AMD ci lepsim PC,
tak aby se chovala jako kdyby byla spustena pod tim slabsim(i486/66Mhz).
Trebas cteni/zapis na disk ci rychlost zpracovani operaci pod i486.
Programy(ci dany program), aby bezely jakoby pod tim slabsim PC.