Zpomaleni prace CPU + HDD(emulace pomalejsiho PC)

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Květen 22 16:44:27 CEST 2003

>pise jsem myslel, kdyz spustim danou aplikaci na tom AMD ci lepsim PC,
>tak aby se chovala jako kdyby byla spustena pod tim slabsim(i486/66Mhz).
>Trebas cteni/zapis na disk ci rychlost zpracovani operaci pod i486.
>Programy(ci dany program), aby bezely jakoby pod tim slabsim PC.

Nejaky emulator HW. Bochs nebo tak nejak treba. Ten myslim emuluje i486
nebo i586. Pamet se da take nastavit. Je to opravdu dost pomale...
Ale mnohem jistejsi je si od nekoho za odvoz vzit skutecnou i486.

Zdr. OldFrog.