rpm --rebuilddb, LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5, nosysinfo

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pátek Květen 23 07:23:34 CEST 2003

Dobry den,

On Fri, 23 May 2003, Milan Kerslager wrote:

> Zkuste:
>
> db_verify /var/lib/rpm/Packages
>
> Muzete zkusit i pregenerovat ten soubor:
>
> cd /var/lib/rpm
> mv Packages Packages-ORIG
> db_dump Packages-ORIG | db_load Packages
> rpm --rebuilddb

Presne tohle jsem delal podle jakehosik howto :-) No oni tam pisou, ze
"db_dump Packages-ORIG | db_load Packages" ma smysl, pokud
"db_verify /var/lib/rpm/Packages" projde v poradku. No me v poradku
neprojde, jak jsem psal vyse.

Taky jsem vcera pochopitelne zkusil onen zbytek prikazu no pise to:

db_dump: /var/lib/rpm/Packages-zal: unsupported hash version: 8
db_dump: open: /var/lib/rpm/Packages-zal: Invalid argument

> Pokud to nepomuze, tak to bude spatny :-(

No, spatny. Pridavat, odebirat, dotazovat se, to vsechno mi funguje. Tak
su zvedavy, kdy se to porojevi. Uz premyslim, ze kvuli tomu si nainstluji
Linux do VMware , udelam si tutez databazi rpm a pak to jen prekopnu.

Nebo da se nejak udelat "rucne" ona databaze s tim, ze proste neinstaluji
baliky?

Mel jsem pocit, ze rpmko umoznuje instalovat jen do databaze no uz na to
nevidim a jdu asi spat, kdyz uz i slunko vylezlo :-(

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488