rpm --rebuilddb, LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5, nosysinfo

Pátek Květen 23 13:30:04 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 05:23:34AM +0000, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> No, spatny. Pridavat, odebirat, dotazovat se, to vsechno mi funguje. Tak
> su zvedavy, kdy se to porojevi. Uz premyslim, ze kvuli tomu si nainstluji
> Linux do VMware , udelam si tutez databazi rpm a pak to jen prekopnu.
>
> Nebo da se nejak udelat "rucne" ona databaze s tim, ze proste neinstaluji
> baliky?
>
> Mel jsem pocit, ze rpmko umoznuje instalovat jen do databaze no uz na to
> nevidim a jdu asi spat, kdyz uz i slunko vylezlo :-(

Pomoci --justdb a --dbpath si muzete vytvorit novou databazi pomerne
jednoduse.

Nejprve ji budete muset inicializovat pomoci --initdb a --dbpath v
nejakem adresari a pak provedete neco jako:

rpm -i --justdb --nodeps --noorder --ignorearch --noscripts \
       --notriggers --ignoresize --force --dbpath /adresar *.rpm

na vsechny balicky, ktere mate v distribuci. Pozor na i386 a i686
duplikaty.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz