SpamAssassin - SPAM s mojou spiatocnou adresou

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Pátek Květen 23 08:15:11 CEST 2003

	Amavisd zacina byt obsolete, jedina cesta jak dal je zrejme
amavis-ng...

> Ak je tu niekto, komu to bezi cez amavis, tak by som sa chcel spytat,
> ktory parameter mam a ako ho mam nastavit, ked chcem aby ten e-mail
> prehnal aj cez SpamAssassin.

	Pokud se tyce amavisu, neni zrejme nic jednodussiho nez ho jako
dalsi filtr predhodit Postfixu - ale jakou moznost nabizi Postfix nevim,
pouzivam Sendmail a tak to jde zretezovat...