Samba+tisk+Win2000

Zmaster zmaster na seznam.cz
Pátek Květen 23 08:22:35 CEST 2003

Dobry den,
potrebuji rozchodit tiskovy server (Samba) na pocitaci se SuSE
Linuxem 7.2.
Klienti jsou Windows 2000. Sambu jsem rozjel, na klientech je videt
v Okolnich pocitacich, soubory ze serveru jsou pristupne. Tiskarny
jsou
taky videt, ale kdyz je chci nainstalovat do Win2000 nebo zobrazit
jejich
vlastnosti, tak mi Win napisou, ze pro tuto tiskarnu nemaji ovladac a
nechaji me vybrat si soubor *.inf s ovladacem. Ten jsem si stahnul
(tiskarna
je HP DeskJet 930C) a vybral. Win mi vsak napisou, ze je
nekompatibilni
a tim jsem skoncil. Kdyz jsem totez zkousel ve Win 98, fungovalo to
bez
problemu. Pouzivam spooler BSD (ale mohu klidne prejit na jiny).
Diky za kazdou radu

Zmaster
(zmaster na seznam.cz)

Reklama:
Přijďte na Týden s Touranem do autosalonů Volkswagen, 23. - 31.5. Čeká vás soutěž o nový velkoprostorový Volkswagen Touran!http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=51283%26url=http://www.volkswagen.cz/touran