Samba+tisk+Win2000

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pátek Květen 23 08:30:38 CEST 2003

> Dobry den, potrebuji rozchodit tiskovy server (Samba) na pocitaci se
> SuSE Linuxem 7.2. Klienti jsou Windows 2000. Sambu jsem rozjel, na
> klientech je videt v Okolnich pocitacich, soubory ze serveru jsou
> pristupne. Tiskarny jsou taky videt, ale kdyz je chci nainstalovat do
> Win2000 nebo zobrazit jejich vlastnosti, tak mi Win napisou, ze pro tuto
> tiskarnu nemaji ovladac a nechaji me vybrat si soubor *.inf s ovladacem.
> Ten jsem si stahnul (tiskarna je HP DeskJet 930C) a vybral. Win mi vsak
> napisou, ze je nekompatibilni a tim jsem skoncil.

Tohle je divne. Bud mate ovladac pro jinou verzi Windows, nebo to usoudili
na zaklade informaci od samby. Zkusil bych nastavit vsechny popisky k
tiskarne (v sambe i printcap) na prazdne retezce.

> Kdyz jsem totez zkousel ve Win 98, fungovalo to bez problemu. Pouzivam
> spooler BSD (ale mohu klidne prejit na jiny). Diky za kazdou radu

To by nemelo byt nutne. V sambe nezapomente nastavit printing = bsd.

-- Honza Houstek