accounting software do netcafe

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pátek Květen 23 13:36:13 CEST 2003

On Fri May 23 2003 09:23, Martin 'Megac' Mokry wrote:
> Otazka: Ma niekto cas/chut/naladu zacat takyto projekt ? Software pre
> samoobsluzne inet kaviarne, surfovaci kredit, tarifikacia na cas alebo
> na objem prenesenych dat, dobijanie viacerymi sposobmi (jednorazove
> hesla, ciarove kody, bezhotovostne platby, ...), moznost pripojenia
> vlastneho stroja (notebooku), nepriestrelne, a co ja viem co este ....
>
> Co vy na to ?

kredit v pohode :), tarifikacia casova teiz v pohode, na meranie objemu dat
som zahliadol dake veci :), hesla by tiez sli, ciarove kody netusim,
bezhotovostne platby..... ak je daky modul na kreditky, tak snad
ano,.....notebook rieseny cez DHCP....

so mnou mozes pocitat :) s mojim chabym casom a znalostami sa vynasnazim
maximum spravit.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."