accounting software do netcafe

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pátek Květen 23 16:13:10 CEST 2003

On Pá, 2003-05-23 at 15:56, Dalibor Straka wrote:

> Linus Torvalds?

To je asi hone velka specialita !

> Cele GNU? :)))

To si nemyslim. Jednak projekt od projektu se to lisi. Bohuzel jsem
nikdy necetl GNU, protoze jsem linej :-(( nicmene vetsina projektu co
jsem videl berou donaty, a ve svete je bezne ze jim je lidi davaji.

Pak, spousta projektu slouzi predevsim autorum ke zviditelneni, autoru
si vsimne nejaka firma a zamestna je, taky neni vyjimkou, ze autori
projektu profitujou na sluzbach spojenych s instalaci a provozovanim
projektu. Hodne veci vznika prave tak jak tady bylo napsano, tedy za
tiche podpory nejake firmy, ktara muze byt mnohdy tak ticha, ze o tom
ani sama nevi. Takze ten projekt neni delanej ve vetsine priadu zadarmo.
Otazkou je, kdo a za jakejch podminek to zaplatil !

Kdo si muze dovolit venovat mnohdy obrovske usili a spoustu casu
projektu a nic z toho nemit. Clovek musi byt nejak zajisteny, aby mohl
neco takoveho delat, tedy budto je to student, ktery z takoveho projetu
profituje pozdeji pri hledani zamestnani, nebo znudeny admin, ktery nema
v praci co delat a tak pracuje na takovych projektech a nekolik
fanackych nadsencu, kteri venuji takove cinnosti cely svuj zivot, tim
myslim uplne cely.

Nepatrim ani do jedne ze skupin vyse zminych, jsem snad proto spatny
clovek ?

M.