accounting software do netcafe

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pátek Květen 23 13:59:08 CEST 2003

On Pá, 2003-05-23 at 13:38, Martin 'Megac' Mokry wrote:

> Ak by to technicke podmienky tej cinnosti umoznovali, tak preco nie ?
> ;-)) Vsak praca admina je z 95% len davat pozor ci vsetko bezi ako ma a
> ked nieco nefunguje tak to napravit. A ked si to clovek spravi kvalitne,
> tak viac-menej nema cele dni co robit ;-)))

Taky jsem mel takovy nazory, tak pred osmy lety. Myslim ze doby lezicich
adminu se blizi ke konci, alespon mi to tak pripada. Posledni roky,
kdekoli jsem pracoval jako admin, vzdy mi zamestnavatel vyplnil prave
ten volny adminuv cas nejakou dalsi cinnosti, protoze platit cloveka,
kterej 95% casu nedělá nic je dost velkej luxus a vetsina firem na to
drive nebo pozdeji prijde.

Nebojte, prijde outsourcingova firma a budete mit po mistecku :-( a uz
nebudete mit takove nazory, kdyz 8-10 hodin v zamestnani stravite
smysluplnou cinnosti a pak by jste mel jeste pracovat pro nekoho zdarma
;-))

M.