accounting software do netcafe

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pátek Květen 23 17:39:23 CEST 2003

On Fri May 23 2003 11:59, Michal Weinfurtner wrote:
> Taky jsem mel takovy nazory, tak pred osmy lety. Myslim ze doby lezicich
> adminu se blizi ke konci, alespon mi to tak pripada. Posledni roky,
> kdekoli jsem pracoval jako admin, vzdy mi zamestnavatel vyplnil prave
> ten volny adminuv cas nejakou dalsi cinnosti, protoze platit cloveka,
> kterej 95% casu nedělá nic je dost velkej luxus a vetsina firem na to
> drive nebo pozdeji prijde.

To je pravda, vacsinou ten cas vyplnaju vselijakymi researchami, resp. navrhmi
na zefektivnenie chodu IT systemov, resp. vyvojom dakych internych aplikacii.

> Nebojte, prijde outsourcingova firma a budete mit po mistecku :-( a uz
> nebudete mit takove nazory, kdyz 8-10 hodin v zamestnani stravite
> smysluplnou cinnosti a pak by jste mel jeste pracovat pro nekoho zdarma
> ;-))

To ano, outsourcing. Ale zas ide o to, ci som ochotny zverit svoje servery
adminovi ktoreho poznam, alebo firme ktoru nepoznam. Skratka personalna
bezpecnost. Mimoto ja v zamestnani travim neraz aj tych 10 hodin a este robim
pre znamych doma veci. :)

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."