Oznameni nefunkcnosti sluzby na serveru pres SMS - VYRESENO

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Květen 23 15:14:24 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 02:07:01PM +0200, Michal Dobes wrote:

> Ale je otazka toho, co znamena to slovo dulezity. Muzete tam
> mi i cloveka trvale, pripadne nektere servery maji podobne
> funkce v sobe od vyrobce nebo i linku primo k vyrobci,
> kdy si zavolaji servisni zasah driv, nez si majitel vsimne
> problemu. :-)
>
> 	Majkl

Dobry den podruhe,

zvolil jsem reseni www.mobilem.cz, protoze je hotove a honosi se
spolehlivosti. Dokonce sami uvadeji na strankach, ze je vhodne pres ne
posilat dulezite stavy serveru. Soukrome jsem byl na tyto dve sluzby
nekolika z vas upozornen. Musim pochvalit jejich _velmi_ dobre
zdokumentovane API.

Na zaver poznamka k vyse uvedenemu mailu: Ano skutecne napriklad stroje
od IBM RS/6000 s AIXem maji v sobe modem a kdyz se cokoliv pokazi napr.
chyba pri cteni z disku, prehrivani disku..., tak si stroj zavola do
pobocky ibm a napraska chybu. Na druhou stranu maji uzasny proprietarni
bonzovaci sytem a syslog aplikace pouzivaji pramalo. Komplikuje to spravu
systemu, kdy se logy odesilaji na jeden pocitac + kazdy AIX se holt
spravuje samostatne.

-- Dalibor Straka