Oznameni nefunkcnosti sluzby na serveru pres SMS

Breta Benes breta.benes na tcz.cz
Pátek Květen 23 15:15:26 CEST 2003

"Michal Dobes"

2. - myslite asi GSM branu? Pokud ano a koupite si napr. Level,
tak k tomu dostanete SW pro SMS server - t.j. poslete na ten
server nejakou msg a on ji pres branu odesle.

Ta GSM brana ma navic jeste asi 8 kontaktu, zmena jejich stavu
rovnez vysle prednastavenou SMS. Tedy nekdo otevre dvere,
sepne tim kontakt a Level odesle SMS. Dalsi kontakty jsou na
ovladani efektoru - poslete na tu branu urcitou SMS a urcity
kontakt se sepne/rozepne, .... a.t.d.

Niz z toho jsem jeste nevyzkousel.

B.