cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Květen 23 15:22:47 CEST 2003

On Fri, May 23, 2003 at 01:59:01PM +0200, Mgr. Michal Nikitinský wrote:
> Dpbrý den,
>
> instaloval jsem RH 9. MySQL se zdá být na první pohled v pořádku - nepracuji
> a nemám žádné zkušenosti s MySQL , jen jsem to měl nainstalovat.
>
> Přihlásím se, změním heslo, můžu prohlížet databázi mysql atd. - tady mé
> zkušenosti a tedy i testy končí :)
>
> ale - potřebuji správci databáze nachystat rozhraní PhpMyAdmin - zkopíroval
> jsem tam verzi 2.4.0, ale stále mi to vyhazuje tuto hlášku (nelze nahrát
> rozšíření pro MySQL,prosím zkontrolujte nastavení PHP.)

Narazil jsem na podobny problem pri rucnich kompilacich php a mysql.
Totiz ./configure --help u php ma volbu --with-mysql. Zkontrolujte
zda-li distribucni balicek RH je takto zkompilovan (na 99,9% ano). Pak
je treba doinstalovat jiny pomocny balik. Hledejte neco ve smyslu
mysql-php.rpm.

-- Dalibor Straka