cannot load MySQL extension, please check PHP Configuration

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Pátek Květen 23 15:39:09 CEST 2003

Mgr. Michal Nikitinský wrote:

> --- nodyťjo -- ty největší problémy bejvají často nejblbější ... - už jsem
> na to taky přišel,
>
> nicméně furt mi to nefachá - nemůžu se přes web(phpMyAdmin) přihlásit,
> ačkoliv mám heslo na 100% správně. Kámoš to zkoušel přes nějaký jednoduchý
> php script a vůbec se s tím MySQL serverem nespojil (statické stráky
> normálně fungují).
z konzole se pomocí mysql připojíte ??
ten phpMyAdmin je správně nastaven ?
pokud zkusíte spustit script s jednoduchým obsahem "<?php phpinfo();?>" je v
informacích zmínka o modulu pro mysql ?
zkuste co nejlépe popsat jak a co jste dělal, instaloval, nastavoval, atd.

> no nic - omlouvám se za blbý dotaz :o)) a díky ... minik
není blbý ale je v blbé konferenci, zkuste cz.comp.lang.php

stefan