accounting software do netcafe

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pátek Květen 23 15:58:04 CEST 2003

On Pá, 2003-05-23 at 17:39, Martin Hudec wrote:
> On Fri May 23 2003 11:59, Michal Weinfurtner wrote:
> To ano, outsourcing. Ale zas ide o to, ci som ochotny zverit svoje servery
> adminovi ktoreho poznam, alebo firme ktoru nepoznam.

Radeji firme ktery dam primo ve smlouve zodpovednost nez nejakymu spare
adminovi, kterej se bude nudit. Vyjde to totiz levnejc :-))

>  Skratka personalna
> bezpecnost. Mimoto ja v zamestnani travim neraz aj tych 10 hodin a este robim
> pre znamych doma veci. :)

No jde o to cim je travite, jetli praci pro zname tak pozdrav buh.
Jinak je to v primem rozporu s prispevkem na kterej jsem reagoval o 95% volneho casu admina !

Co se tyce prace doma pro zname, tak je to presne to o cem jsme se bavili a pokud Vam vase rodina
toleruje ze jste v zamestnani az 10 hodin a pak prijdete domu a sedite u compu a travite cas praci pro
jine a to vsechno za jeden plat ? To musite mit neuveritelne tolerantni rodinu a nebo parohy jak
dum :-)))

Pokud jste svobodnej, je to vo necem jinym .