accounting software do netcafe

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pátek Květen 23 18:20:52 CEST 2003

On Fri May 23 2003 14:15, Michal Weinfurtner wrote:

> Ale to se zase bavite o extremni situaci !

extremna mozno ano, ale v poslednej dobe coraz castejsia, kedze si firmy
zacinaju uvedomovat cenu svojich technologii a internych informacii...

Ak mi dakto ukradne technologiu, a ja nasledne skrachujem, tak si mozem akurat
tak praskovy cukor do zadku fukat, kedze sudit sa by trvalo pri sucasnom
stave nasej legislativy (neviem ako v CR) tak dlho, ze by na planete ludia
boli vystriedani dinosaurmi...:)

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."