accounting software do netcafe

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pátek Květen 23 20:17:31 CEST 2003

On Fri, 23 May 2003 14:07:54 +0000 (UTC), Aben Siatris wrote:

:> Radeji firme ktery dam primo ve smlouve zodpovednost nez nejakymu spare
:> adminovi, kterej se bude nudit. Vyjde to totiz levnejc :-))

: urcite firme ked mate na serveri velmi citlive data,
: vyvijane nove technologie, etc..? :) bol by som blazon :)

A co konkretne Vas vedie k nazoru, ze admin ako zamestnanec
bude spolahlivejsi? Nehovoriac uz o tom, ze s firmou sa daju
dohodnut trochu ine garancie, ako s chlapom, ktory za skodu
ruci maximalne trojnasobkom platu ci kolko to v sucasnosti je,
zato ho ale v pripade neschopnosti nemozete len tak jednoducho
vyhodit lebo zakonnik prace...

: a ukradnuty know-how mi neosetri ziadna zmluva na svete

To mate recht, ale co s tym chcete robit? Ma si robit admina
sam majitel firmy? A pre istotu nemat ziadnych zamestnancov,
ktori by to know-how mohli vyniest? :-)

Zdravi
--
                                    Stano