zpracovani mailu --delsi

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Sobota Květen 24 20:59:54 CEST 2003

On 22-05-2003 18.17 +0200, Peter Cernoch wrote:
zdravim,
> Asi to bude trosku mimo, ale mne se osvedcil Mozilla mail.
to ja si bohuzel na serveru, kde mam postu, dovolit nemuzu.
bohuzel na serveru nejsou X-ka a neni take nejrychlejsi stroj.
a rad mam dulezitou postu na miste kde se dostanu odkudkoliv.

> [...]
>
> Nevyhoda - rucni prace....
>
> Jinak existuji filtrovaci pravidla ktere presunou/zkopirujou
> postu podle zadanych kriterii, jen si nejsem jisty jestli to
> pracuje offline - zatim jsem to nepotreboval.
>
> Docela by se hodilo kdyby mozilla umela pri
> prijeti mailu spustit nejaky program/skriptn
> nebo umela odeslat mail.
> Dost mi to chybi - pak by mne na mobil neupozornoval
> kazdy spam ale jen to co povolim.
> (V praci mam win, takze nejaka konfigurace mailoveho
> serveru nepripada v uvahu.)
>
> Nevite nekdo o necem takovem? Mozna jsem jen prehledl
je to mozna trosku vice komplikovane a reseni nic moc:
ale co treba si nechat maily preposilat pres nejaky linuxovy server a na
nem to filtrovat, pripadne posilat potom nejake upozorneni na mobil.

co se tyce prikladu k procmailu nasel jsem man procmailex. par prikladu
tam je, ale neni to uplne ono, co jsem hledal.

> Petr

zatim goldenfish