zpracovani mailu --delsi

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Sobota Květen 24 21:16:41 CEST 2003

> to ja si bohuzel na serveru, kde mam postu, dovolit nemuzu. bohuzel na
> serveru nejsou X-ka a neni take nejrychlejsi stroj. a rad mam dulezitou
> postu na miste kde se dostanu odkudkoliv.

Tenhle problem jsem vyresil pres IMAP. Takhle si muzu postu cist z
mozilly, textovym mailerem, pres www rozhrani apod. Navic jsem si udelal
dva ucty s ruznymi hesly - jeden na nouzovy pristup RO z neduveryhodnych
klientu.

-- Honza Houstek