Tuhnuti MC na konzoli

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 25 04:02:34 CEST 2003

Muzu mit dotaz, co to bylo za distribuci, a jak jste ji nastavil, ze se to
takto chovalo? Nenapada me, proc by se melo hostname rozpoznavat nekolik
minut, IMHO je napsane v nejakem konfiguraku a nastavi se volanim prikazu
hostname.

"Vytuhnuti" pri bootu kvuli siti muze nastat v pripade, ze se stroj snazi
zjistit IP adresu od DHCP serveru a z nejakeho duvodu se mu to nedari, to
ale zrejme neni popisovany pripad.

-- Honza Houstek