Tuhnuti MC na konzoli

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Neděle Květen 25 16:47:08 CEST 2003

> Muzu mit dotaz, co to bylo za distribuci, a jak jste ji nastavil, ze se to
> takto chovalo? Nenapada me, proc by se melo hostname rozpoznavat nekolik
> minut, IMHO je napsane v nejakem konfiguraku a nastavi se volanim prikazu
> hostname.
>
> "Vytuhnuti" pri bootu kvuli siti muze nastat v pripade, ze se stroj snazi
> zjistit IP adresu od DHCP serveru a z nejakeho duvodu se mu to nedari, to
> ale zrejme neni popisovany pripad.
No ja fakt nevim jak to popsat, s linuxem teprve zacinam a tohle jsem
nenastavoval ja. Jedna se o RH9 a problem nastal, kdyz se na server
pridelila druha verejna IP. Ten clovek, co to nastavoval linuxu rozumi velmi
dobre, ale asi na neco zapomel, takze pri bootu to proste nejak nevedelo,
jestli si to ma pridelit IP 123.xxx.xxx.xxx nebo radeji 234.xxx.xxx.xxx nebo
dokonce 192.168.1.1 :-) Nakonec si to pridelilo 127.0.0.0 a bylo vystarano
:-) Asi to popisuju dost zmatene, no zacatecnik.

--

Petr