Tuhnuti MC na konzoli

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Neděle Květen 25 10:57:05 CEST 2003

> stava se mi jedna docela podivna vec. Na konzoli mi obcas tuhne MC.
> Resp. vubec nenabehne. Vypada to asi tak, ze spustim mc, obrazovka se
> smaze a zustane pouze blikat kurzor. Vubec na nic to pak nereaguje
> (CTRL+C aj.).

Me se deje neco podobneho (nerikam stejneho).
Poridil jsem si novejsi mys (A4 tech na USB), se kterou si gpm
nerozumi uplne dokonale. Po nekolika neuspesnych experimentech
jsem to vzdal, protoze pod Xky mys chodi dobre a v konzoli
"uspokojive".

Problem ktery s ni mam je prakticky stejny - mc nenabehne,
konzola je cerna /jen s kurzorem), nic se nedeje. Svete div se,
vzdycky pomuze (aspon u me) pohnout mysi !.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s