Tuhnuti MC na konzoli

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Květen 26 10:11:39 CEST 2003

Dne ne 25. května 2003 19:58 jste napsal(a):

> Popisujete to opravdu velmi zmatene. IP adresu totiz nema stroj jako
> takovy, ale jeho sitove rozhrani. Navic zdaleka neplati 1 rozhrani ==
> 1 adresa, na jedno rozhrani muze byt adres vice, nektera rozhrani adresu
> mit nemusi a muzou se vyuzivat k specialnim ucelum (bridge, vlan),
> rozhrani muzou mit aliasy ...
>
> Kazdopadne RH prilis neznam, ale kdyz jsem ho znamemu doma instaloval jako
> gw + proxy domaci site, tak jsem to bez velkeho premysleni naklikal a
> popisovane problemy jsem nevidel. Takze chyba mozna bude nekde jinde ...
>
> -- Honza Houstek

To vypadá na problém se sendmailem, máteho tam ? a kousne se to na nějakou
dobu ?
Mě to taky dělalo pokud jsem změnil jméno PC a podobně po vygenerování nového
konfiguračního souboru sendmailu to vždy přestalo, prostě tam byla použita
špatná IP nebo jméno PC a na tom se to seklo a čekalo na timeout.
Skuste sendmail vypnout zda se to bude kousat zda to dělá on.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |