Re: Jaké součástky do PC

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Neděle Květen 25 11:12:30 CEST 2003

> Podivejte se na http://www.alsa-project.org/alsa-doc pro seznam karet
> podporovanych projektem ALSA. Trochu problem je v tom, ze z "technickych
> specifikaci" obcas nelze poznat jaky konkretni chip je na karte pouzit.

Mam (IMHO docela slusnou desku) MSI 845PE Max2. Je na ni
"integrovana zvukovka" - cip C-Media PCI CMI8738-MC6, ktera by
mela mit v alse podporu. Ale neni to dokonale - viz archiv.

Prada je ovsem takova, ze sice bez problemu zvucim, ale jen
stereo - nedari se mi 6-ti kanalovy zvuk (presneji receno jde 4-
kanalovy, ale bez basaku s malymi satelity je to pro kocku).
Pritom podle ohlasu maji jini uzivatele stejny cip, ale na
"zvukove karte". Vypada to tedy, ze i kdyz ma cip stejne
oznaceni, dava se "on board" trosicku jina verze. Ale nakonec to
neni az takovy problem - MP3 i filmy se daji prehrat ...

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s