IMQ a HTB

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pondělí Květen 26 10:37:08 CEST 2003

On 26 May 2003, 10:18, mumu na chimera.cz wrote:

> diky za odpoved ale psal jsem :

> i odchozi pakety smerovat do imq0 stejne jako
> OK .. kdyz zkusim upload tak spojeni padne
> pouzivat.

No jestli vam to funguje jednim smerem, tak to zaroven funguje i tim
druhym, ne? Nekudy preci musi jit ty potvrzovaci pakety.

Nemate to spatne filtrovane, jeden smer moc pomaly, moc zahozenych
paketu ...?

Nicmene jsem si vsiml, ze si nekdo v konferenci na lartc.org stezoval
na prirazeni obou smeru jednomu imq zarizeni. Ale myslim, ze se to
nejak vyresilo. Tomu to ale na zacatku vubec nechodilo.

V.