IMQ a HTB

mumu na chimera.cz mumu na chimera.cz
Pondělí Květen 26 10:45:35 CEST 2003

> No jestli vam to funguje jednim smerem, tak to zaroven funguje i tim
> druhym, ne? Nekudy preci musi jit ty potvrzovaci pakety.
>
> Nemate to spatne filtrovane, jeden smer moc pomaly, moc zahozenych
> paketu ...?
>
> Nicmene jsem si vsiml, ze si nekdo v konferenci na lartc.org stezoval
> na prirazeni obou smeru jednomu imq zarizeni. Ale myslim, ze se to
> nejak vyresilo. Tomu to ale na zacatku vubec nechodilo.

Mam oba smery nastavene na stejnou rychlost (testuji to na 64kbit).
Testuji pomoci FTP serveru a klienta na jinem PC.
Pokud uploaduji data je to v pohode a vse je OK.
Pokud zkusim download tak se stahne v prumeru 8kB az 22kB dat a prenos se
pozastavi na vecnost ... pote jsem spojeni
rucne ukoncil a znova a stejny vysledek. Projevuje se to i na SSH, kterym
jsem pripojen. Pokud pres nej dam cist, nejaky soubor . taky to zamrzne.

Pokud zrusim omezovani na download nebo to rozdělim na 2 imq rozhrani vse
jede OK.

Chova se to velice zajimave. Ach jo.

Diky za kazdou radu.