UPS & linux

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Květen 26 11:25:10 CEST 2003

> [strasne velky, vyzaduje x-ka,
>
> souhlaim, zadny zazrak - port z windoze. ale staci poeditovat .ini ;-)

ja som sa nedostal ani k skusaniu. bolo to moc velke na download, kym sa
to stihlo stiahnut, nasiel a stiahol som apcupsd. btw, nabehne to bez
x-iek? ja ich na servre vobec neinstalujem.

> jeste jsem nepouzil, ale po te rade dobrych referenci asi zkusim...

urcite skuste, ma to krasnu autodetekciu na upsku aj kabel, a pod redhatom
a suse aj sam upravi vsetky potrebne systemove veci, takze napriklad po
shutdowne [ak je dole napajanie] sa posle este upske signal aby sa vypla
a pockala kym pud zas nabehne. predpokladam ze to powerchute vie tiez, ale
takeho molocha do stroja nechcem. ;-p