SMTP send v C

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Pondělí Květen 26 17:39:49 CEST 2003

On Po, 2003-05-26 at 16:10, Jan Houstek wrote:

> Na unixu se mail bezne posila tak, ze se preda programu 'sendmail'. To
> jmeno je vicemene zavadejici, protoze ne kazdy pouziva jako MTA zrovna
> sendmail, ale je to zavedene (mozna to je dokonce v POSIXu), takze i jiny
> MTA obsahuje sendmail (alespon jako symlink).

Kdyz je to na standardni instalaci. Pokud nemate MTA vubec z
nejruznejsich duvodu, pak nezbyva nez poslat to pres SMTP.

> Pokud jste z toho, co pisu zmaten, zkuste se podivat, jak se posilaji
> maily napr. z PHP na ruznych platformach.

Mechanizmus SMTP je mi dobre znamy, resim odesilani konkretnich dat z
ruznych stroju na konkretni SMTP server, tedy predem je pevne dano kam spojeni
smerovat. Proto mi slo o maximalne jednoduche reseni typu open socket,
send helo, send mail from, rcpt data text . quit. Tot vse.Pouze osetreno jestli
se povedlo nebo ne to spojeni. Myslim, ze ta knihovna bude presne to co jsem
hledal.

Jeste jednou diky.
M.