cups vs Lexmark -vyreseno

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 26 23:44:25 CEST 2003

> Jak už jsem psal jednou, "driver" k Z33 dělá jen to, že na vstup dostane
> PPM vyrobenou GhostScriptem a přefiltruje ji do podoby, která se dá
> poslat tiskárně. Myslel jsem si, že CUPS je lepší než lpr(ng), že by
> neuměl vložit před tiskárnu jeden filtr navíc?

No neodvazoval bych se natvrdo rict cups > lprng. Oboji ma neco do sebe -
ja uz delsi dobu pouzivam spokojene lprng a nemenil bych, ani kdyby byl
cups ze zlata ...

Ale zpet k tematu - vlozit filtr temer kamkoliv cups samozrejme umi.

-- Honza Houstek