code red [was hosts.deny]

Petr petr.vileta na worldonline.cz
Úterý Květen 27 03:50:01 CEST 2003

> tady si podle me moc asi nepomuzete. spise uskodite jeste vice nekomu, kdo
> ma nejaky hacknuty server.
No vzdyt o to mi jde. Me celkem nezajima, kdo napsal virus, ktery utoci na
muj pocitac, ale zajima me, proc ten virus utoci z IP xxx.xxx.xxx.xxx, kdyz
uz jsem jim posilal 256 vazne varovani mailem, ze maji zavirovany pocitac.
Takze pokud si nedokazi odvirovat pocitac, tak jim chci neco provest. Ne
zrovna smazat disk, ale treba shodit nejakou sluzbu, zrestartovat, vypsat
jim hlasku na terminal, do logu, na tiskarnu. Napriklad kdybych jim pri
kazdem utoku na muj server dokazal zrestartovat masinu, asi by se zacali
zajimat, proc se to deje :-)
--

Petr