code red [was hosts.deny]

Martin 'uggae' Homola 82447 na mail.muni.cz
Úterý Květen 27 12:25:41 CEST 2003

Petr wrote:
> Sice mi to dalo trochu prace si odpoved precist, ale precetl. Jen chci
> poznamenat, ze mate spatne nstaveny oddelovac zprav. spravne ma byt "-- ",
> tedy dve pomlcky a mezera, kdezto vy mate pouze dve pomlcky a to zpusobuje
> dost lidem to, ze veskery text puvodni zpravy i vasi odpovedi vidi jako
> prilohy.
> Ale zpet k tematu. Dobry napad je napsat si skript default.ida a hacknout
> utocici pocitac, jenze ja nikdy zadny virus nepsal :-) Muzete poradit nejaky
> primitivni zpusob, co mu s tim pocitacem provest? Nebo alespon odkaz nekam,
> [...]

myslim, ze to bolo myslene ironicky, ako napriklad :

napisat program codeGreen spustany skriptom ./default.ida
( /var/www/html/default.ida :)), ktory sa bude sirit podobne
ako Code Red, idealne by bolo, aby byuzival bug v Code Red,
a ktory bude na VSETKYCH masinach, na ktorych Code Red bol, je, a bude,
proti Code Red bojovat, postupne sa prepracuje az k samotnemu
autorovi Code Red a amputuje mu ukazovak pravej ruky, vyvola
mu nevyliecitelnu alergiu na ziarenie monitora a vyplazi mu jazyk

tadaaa :)))