Práva u /proc/bus/usb

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Květen 27 19:57:20 CEST 2003

Prosím můžete mi poradit jak nastavit práva určitému zařízení ?

Prostě mám foták - hračku mustek gsmart mini2 no a program který s ním
komunikuje tam na to zařízení i zapisuje takže potřebuji aby se po pripojení
fotáku kdy se vytvoří zařízení /proc/bus/usb/něco/zařízení_fotak tomu souboru
nastavily prava pro zapis i obyčejnému uživateli aby mohl číst a zapisovat.

Problém je ten že ten soubor se tam udělá pouze při zapnutém fotáku (se
vytvoří) a pokaždé s jiným názvem 001,002....

Nějaké nápady ?

Jediné co mě napadlo skript v crontabu roota který to bude pravidelně ošahávat
což se mi moc nelíbí.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |