Práva u /proc/bus/usb

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Květen 28 01:36:51 CEST 2003

Dne út 27. května 2003 20:08 jste napsal(a):

> Jde to v pohode udelat pres hotplug, presne si to nepamatuju a tady to
> nemam...  Ale podle dokumentace asi takhle: Vytorit
> /etc/hotplug/usb/neco.usermap s radkou, ktera bude vypadat asi takhle:
>
> skriptik               0x0003      0x055f   0xc420    0x0000
> 0x0000      0x00         0x00
>
> A pak ve skriptu /etc/hotplug/usb/skriptik zhruba tohle:
> #!/bin/sh
> if [ "${ACTION}" = "add" ]; then
>          chgrp video ${DEVICE}
>          chmod 664 ${DEVICE}
> fi

Díky vyskouším, jinak nevíte je o tomto někde něco popsáno - návod ale česky ?
Prostě s hotplug nemám vůbec žádné skušenosti je to moje první zařízení takže
zatím se s tím pouze seznamuji a nemám vůbec páru jak to funguje a jakou
podporu to musí mít v jádře atd....

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |