Dockovani ve windowmakeru

Středa Květen 28 08:16:44 CEST 2003

On Wed, May 28, 2003 at 08:07:19AM +0200, Zbynek Houska wrote:
> Zdravim,
>
>   po precteni (snad) veskere dostupne dokumentace mi stale neni jasne
> jak hodim do docku takove aplikace jako napr. wmcpuload? Vlastne ji v
> docku mam, ale pri kazdem restartu wm se spusti, ikonka zesvetla (a
> vezme si onu nehezkou defaultni ikonu) a ona aplikace se objevi v
> levem dolnim rohu, plne funkcni. A nemohu ji donutit zmenit polohu,
> nereaguje na nic...

Nemam teraz wmcpuload, takze nemozem si to overit, ale vacsina
aplikacii, ktore sa maju dokovat, reaguje na prepinac -w, a vtedy sa
zadokuju. Najlepsie bude urobit 'man wmcpuload'.

>   Dalsi otazka souvisi s nahradou xterm. Pouizvam rxvt a vse jde v
> pohode, mam nastavene pozadi, spousti pri startu wm... ale spousti se
> jeste stara xterm a to presto, ze dockovana aplikace odkazuje na
> rxvt. Jak se toho zbavim?

Toto budete musiet popisat podrobnejsie. I ked mozno vas niekto
pochopil, mne sa to nepodarilo.

U mna (GNU/Debian Sarge - testing) sa vacsina aplikacii rozhoduje podla
nastavenia /etc/alternatives/x-teminal-emulator. Ak tam mate naozaj
volanie rxvt, skontrolujte ci to nie je len odkaz na xterm.